Monday, February 15, 2010

GONG XI FA CAI !!!

HAPPY CHINESE NEW YEAR to all Malaysian and HAPPY HOLIDAY..but not for me. Cuma hari ini dan may be esok, aku berpeluang untuk berehat. Rehat minda, rehat fizikal. Hari ini, aku telah merehatkan minda aku di Mid Valley. Ingatkan ada persembahan Tarian Singa...rupa-rupanya esok. Aku bersiar-siar di shopping compleks sambil mata melilau-lilau. Aku memang dalam proses untuk membeli microwave. Kalau boleh aku hendak yang 3 dalam 1 - steam, grill & convection. Nanti tak perlulah aku memenuhi ruang dapur aku dengan barang yang banyak. Sedang melilau...oppss...aku ternampak satu ketuhar. Hmm mesti korang ingat aku nak beli ketuhar tu. Taklah... sebenarnya aku terkejut melihat ketuhar tu diletakkan atas susunan kotak yang melebihi ketinggian aku. Dah tu, kedudukan ketuhar atas kotak tu macam tak stabil jer...huh sungguh bahaya. Kalau ada budak-budak berlari-lari dan terlanggar ke..tak ke haru-biru. Aku tercari-cari gak tadi pekerja sekitar seksyen tu...tak de pun. Bukan ke lebih baik, letakkan rak dan susun di atas rak nicely...huh ..safety officer dia orang ni kena buat HIRAC....sebelum kemalangan berlaku.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...