Monday, May 24, 2010

MONDAY OH MONDAY

Monday Blues...ha ha..hari Isnin selalunya orang malas nak pergi kerja sebab dah cuti Sabtu dan Ahad..kecuali aku. Aku bekerja 6 hari seminggu...tapi aku tak kisah sangat sebab tempat kerja dan rumah tidak jauh. Tapi, kalau rumah aku jauh dari tempat kerja..hmm mungkin aku juga dilanda Monday Blues. Hari Jumaat..ramai orang suka sebab Sabtu dan Ahad dah nak cuti...(hanya boleh digunapakai untuk negeri yang cuti umun pada Sabtu dan Ahad jerr). 

Hari ini, aku pergi kerja macam biasa. Tapi yang peliknya aku awal sedikit daripada biasa. Selalu 7.30 pagi baru keluar rumah. Tapi hari ini 7.10 pagi dah dok tekan alarm kereta yang baru dibaikpulih semalam. Pagi lagi, hati dah berbunga-bunga dan tidak sabar untuk ambil gambar I-City daripada Sab. Wah memang best gilerrzzz...nampak macam fotogenik gak aku..ha ha ...fotogenik kah aku??? Ha ha...siapa lagi nak puji....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...