Sunday, July 18, 2010

FLORAL 2010 DI PUTRAJAYA

Yes..yes...akhirnya aku berjaya juga menjelajah pesta FLORAL di Putrajaya tahun ini. Awal pagi lagi aku dah bangun...sebab kalau awal pagi sudah pasti tempat letak kereta masih kosong. Tapi..aku tersesat la pulak...memang keliru betul jalan-jalan di Putrajaya ini kalau tak biasa. Mula-mula aku dah macam nak putus asa...tapi aku kuatkan semangat.

Sampai sahaja di tempat yang tuju...rupanya dah ramai. Tapi nasib baik la..masih banyak kosong lagi tempat parking. Masuk je tempat parking...alamak..banyaknya batu. Kena pandu perlahan-lahan takut bocor tayar lagi haru.

Aku tengok ramai gak orang yang photographer profesional yang bawa kamera yang canggih...huh..aku tetap memulakan ekspedisi aku...so banyak gak le aku ambik gambar...dan jauh juga la berjalan tetapi aku dapat merasakan ketenangan...walaupun panas....gambarnya..nanti aku download...



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...