Saturday, October 16, 2010

ADUH...PC AKU KENA SECURITY TOOL

Arghh tensionnya. PC aku kena Security Tool. Tak tahu macam mana boleh kena. Apa benda lak Security Tool ni? Aku pun tak tahu sangat. Tadi aku sibuk dok cari jalan macam mana nak singkirkan benda ni. Susah nak buat kerja pasal asyik keluar pop-up yang kata PC aku ada malware yang boleh memberikan negatif pada PC aku. Akhirnya aku dapat cari serba sikit maklumat pasal Security Tool. Security Tool ini yang kononnya mendakwa ia adalah program anti-spyware padahal ia adalah program ala-ala spyware / malware yang boleh menjahanamkan PC kita. Pendek kata macam virus la. Aku tengah cari penyelesaian macam mana nak buang ni... tak tahu la cara yang aku dapat ini berkesan sebab tengah scan. Harap-harap dapatlah buang Security Tool ni...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...