Wednesday, November 24, 2010

MAHA DATANG LAGI...

MAHA 2010 ..ekspo pertanian terbesar di Malaysia akan berlangsung selama 10 hari bermula 26 November ini. Apa yang ada? Huh..memang banyak yang ada di MAHA. Paling tentu ada produk berasaskan pertanian. Biji benih, anak pokok, bunga, kambing dan macam-macam lah. Dua tahun lepas, aku pernah pergi MAHA. Kira malas nak pandu kereta, maka aku dan kawan aku, Yus, naik komuter dan shuttle bas yang ke MAHA. Penat gak la jalan-jalan...berposing ambil gambar ..sedar-sedar dah malam. Kita orang kena naik bas untuk stesen komuter...tapi mak aii...bas datang jer..penuh.. Aku dah tensen ..sebab nanti stesen komuter tutup . Nasib baik kawan aku, Cik Mala masa tuh tengah free..dia lah yang datang jemput kita orang dan hantar kita orang ke stesen lrt. Tahun ini macam nak pergi lagi..tapi kena pandu kereta la jawapnya :). Jom ramai-ramai memeriahkan MAHA kali ini...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...