Sunday, January 9, 2011

BARU BELAJAR GUNA PHOTOSCAPE

Penat juga nak cari software yang boleh mengedit gambar. Ye la..tengok orang punya blog yang ada gambar digabung, ada tulis-tulis, ada yang latabelakang digelapkan..aku pun nak la juga. Jealous gitew! Semasa dok cari kursus-kursus fotografi yang bakal aku hadiri pada tahun ini (he he azam aku untuk tahun 2011), terjumpa dalam forum Cari yang ada forumer bertanyakan software apa yang sesuai untuk edit gambar...banyak juge la cadangan yang mamat forumer ni dapat...tetiba aku ternampak perkataan PhotoScape. Hmm..jatuh hati gitew...so aku pun menggunakan khidmat en Google .. dapatler keputusan kat mana aku nak dapat Photoscape. Rupanyer kat Cnet pun ada...hmm free software...so cube ler menggunakan aplikasi ini...hmm ini hasilnye..kualiti gambar hasil aku edit ni masih tahap beginner..baru nak blajor ...

AKU INGIN TERBANG

TUNGGAL - THE LAST KITTEN OF MEI

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...