Tuesday, January 18, 2011

TIRAMISU I LIKE

TIRAMISU .. aku pernah sekali jer makan kek Tiramisu setakat ini. Selain harganya yang agak boombastik...aku tak boleh nak makan kek banyak-banyak. Ha ha ..tapi selepas ini...mungkin aku akan makan balik kek Tiramisu.

Tiramisu yang aku suka tuh...sebenarnya tajuk citer yang sekarang sedang ditayangkan di TV3 jam 7.00pm. Walaupun jarang nak dapat tengok citer ni secara penuh (ye le dah balik lambat).. aku sempat tengok citer ni sipi-sipi. Tengok sipi-sipi pun best... suka tengok kombinasi lakonan Pierre Andre dan Sharifah Amani. Macam ada chemistry gitew... Zain yang pegang watak Faris pun memang best. Bersahaja lakonan nampak memang sesuai ler dengan watak Faris dia lakonkan... 

Fuhhh..tak sabarnyer nak tengok ending...hopefully sesuatu yang diharapkan ..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...