Thursday, February 17, 2011

JOM TENGOK WAYANG

Tahun 2011 menyaksikan aku telahpun menonton dua citer wayang .. Hantu Kak Limah Balik Rumah dan terbaru Sini Ada Hantu. Citer HKLBR memang sepanjang movie aku gelak sakan walaupun aku tengok sorang dan ditemani oleh penonton yang lain. Sampai sekarang ada ler trademark yang melekat dalam perbualan seharian ... contohnya .. cuber citer, cer cerita... english education ... 

Sini Ada Hantu pun menarik juga tapi awal permulaan agak lembab sikit. Kisah bermula dengan perbualan dua orang pemandu Pasti Sampai..tentang cerita hantu yang mereka dengar daripada kawan punya mak punya jiran dua belah rumah...kelas gitew. Antara yang aku suka citer Hantu Asrama .. paling best masa bebudak tuh tengah dok citer pasal hantu jepun kat tandas. Kemudian aku suka masa babak si Ah Meng yang disangkakan mati oleh Baki. Aku pun suspen gak...sebab masa van lalu tuh...Ah Meng suspen jerk...pas tu kasut bawah van. Tapi masa berlari mencari van ...ada lak kasutnye...hmm may be dia simpan spare dalam van kotttt.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...