Tuesday, February 1, 2011

RONDA-RONDA KUALA LUMPUR

Lusa, tulat ... dan seterusnya .. cuti sempena Tahun Baru Cina. Aku pun cuti walaupun Sabtu aku sepatutnya kerja..aku ambil cuti gak. Sabtu beb...kerja separuh hari jer. Sempena cuti kali ini yang memang umphh...sebab panjang tuh... adik aku dan isteri tercintanya nak balik kampung neneknya di Terengganu. Bebaik memandu kereta dik...dengan sana sini banjir... dan emak aku akan tinggal dengan aku sehingga Ahad ler.. Hmm tuh tengah dok fikir nak bawa bonda tercinta ni meronda di KL. Mana yer...aku perlukan lokasi yang tak perlu nak jalan banyak-banyak ..

Aku terfikir nak bawa mak aku melawat hidupan laut di Aquaria KLCC. Harga untuk dewasa RM35 .. hmm untuk warga emas RM25. Lokasi kedua ..Zoo Negara., Alamanda, wuiss banyak juge..harap mak aku larat. OK..la..aku nak fikir lagi la...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...