Sunday, April 24, 2011

KESINAMBUNGAN HUHA HUHA

Ingatkan hari ini nak rileks kat rumah...tapi lain jadinya. Sebab member aku ni bermalam ..so we all pergi breakfast sama-sama. Setelah dok fikir nak makan kat mana, akhirnya aku membawa member ke Lontong King. Kalau anda ke Hulu Langat jangan lupa singgah ke Lontong King. Eastern & Western...semua ada. Sebenarnya ini lah kali pertama aku breakfast di Lontong King. Sebelum ini aku hanya bungkus saje. Apa yang istimewa? Hmm tentulah lontong tapi hari ini aku makan bihun singapore dan kopi. Kopi self service dan baru tadi aku tahu tak kiralah berapa kali tambah ...tetap RM1.Tuh yang member aku kata...lain kali boleh datang lagi. Memang datang lagi...

Lepas tu kami terus drive ke Putrajaya Sentral. Tempat yang kami selalu parking kereta ...rupanya dah kena blok. Dulu free tapi la ni dah macam ada kena bayar je. Bayar tuh bukan masalahnya cuma kenapa kereta tak boleh masuk. Atau parking ni hanya untuk weekdays? Macam-macam persoalan. Nasib baik ada satu tanah lapang dan aku nampak banyak kereta parking kat sana....we all pun parked kereta kat sana, Tapi rasa nya tak lama lagi tempat parking tuh mesti jadi tempat parking sekarang. Kenapa kami parking kat Putrajaya Sentral ...sebab nak naik ERL ...dan lepas tu tukar LRT di Bandar Tasik Selatan...dan akhirnya ke PWTC... ada pameran buku 2011. Tu lah...kali ni nampak agak besar. Karangkraf siap ambil satu dewan...huh... Tapi ramai orang sangat...memang ramai giler...sampai nak pilih buku pun macam tak selesa. Selesa tak selesa...lebih RM50 ...abis ... tapi resit simpan...nanti leh claim....

Ok lah...esok aku sambung balik entry ini...sebab aku mengantuk, Nanti entah apa-apa aku taip...oklah selamat malam...

p/s: Tahniah ler kat Mr N sebab dah berumah tangga. Semoga bahagia ke akhir hayat.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...