Saturday, April 9, 2011

SALAM MALAM SABTU

Sejak semalam lagi aku dok menonton video motivasi dan inspirasi tentang berfikiran positif. Ye la..sejak dua menjak ni banyak betul pertuduhan yang aku rasa tak patut betul telah dilemparkan ke arah kami. Dammm...ni konflik dalaman ... tak tahu mana yang betul dan apa silapnya. Malas nak fikir. Tuh yang mencari video yang positif jek...so aku kena berfikir tentang sesuatu yang positif tentang insiden tersebut. Mungkin satu wake up call untuk kami semua..

Lepas tu lak fikiran aku melayang...oppss teringat boyfren lama... well nak buat macam mana dah tak de jodoh..dan mungkin mereka bukan pasangan terbaik untukku. Rasanya memang betul...mereka semua (amboi ramainye...he he ..aku tak curang ek...lepas putus..berkenalan dengan yang lain) dah berkeluarga pun. Dah daripada yang aku tengok ..memang aku tak sesuai ler untuk mereka. Aku bukan calon terbaik dari ladang untuk mereka.

Tapi tak mengapa. Tidak salah berkahwin lewat...jika anda telah mendapat kerja yang baik. Aku rasa satu hari nanti I will meet my Prince Charming...wait and see...fuhh..touching lak aku malam ni :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...