Saturday, April 2, 2011

TERIMA KASIH KAWAN



Thank you to all my dear friends...ucapan terima kasih untuk insan yang bergelar kawan. Kawan ini macam-macam jenis. Ada kawan sebab kita kaya...ada kawan sebab kita cantik....ada kawan sebab kita suka menolong....tapi kawan yang sejati memang susah nak cari. 

Aku juga nak terima kasih kepada member chat aku. Nama penuh aku tak tahu. Rupa paras pun aku tak pernah tengok. Memang dah nama member chat. Kita orang kenal since tahun 2000...dan cuma talian telefon dan internet menjadi penghubung. Tapi sekarang dah jarang call sebab aku sibuk dan dia tentu lagi sibuk sebab dengar dah ada girlfriend. Tapi aku berterima kasih sebab dia menghormati permintaan aku. Terima kasih juga atas nasihatnya menjadikan aku seorang yang bersistematik. Mengajar aku tentang mengendalikan pergaulan dengan rakan sekerja dan bercerita tentang bab pengurusan. Itu lah gunanya kawan...bukan setakat nak bersuka-suka...tapi menjadi pendengar setia.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...