Tuesday, April 5, 2011

YAHOOO....STREAMYX AKU DAH UPGRADE

Today is the day...akaun streamyx aku yang dulu 512kbps telah diupgrade ke 1 Mbps. Macam mana? Well...ini pun belum satu hari. So far so good tapi mamat tmnet cakap aku punya laptop kena upgrade RAM...kalau nak rasa kepowerannya...ha..ha....aku guna netbook aku ni ok la...laju sikit daripada biasa...but too early to comment. So, after lepas satu bulan baru aku leh collect telepon tanpa wayar. Katanya lagi..call ke fixed line under Telekom free...handphone ke handphone kena rm0.10 per minit. Kire aku terima tawarannya...ye la awok pun tiap bulan dah bayar lebih rm110 sebulan...kira ok la tuh... tapi macam biasa...aku kena guna selama setahun...kalau tak aku kena bayar penalti...nampaknya tertangguh ler aku nak guna portable broadband...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...