Sunday, May 1, 2011

SELAMAT HARI PEKERJA

Selamat hari pekerja untuk orang yang menjadi pekerja...walaupun anda bos...anda tetap sorang pekerja. Apa aku buat hari ini sempena hari pekerja? Hmm... jalan-jalan ke shopping kompleks. Biasa ler duit pun mengalir ke poket tokey kedai dalam shopping kompleks. Tahun ini 1 Mei jatuh pada hari Ahad dan ini bermakna Isnin menjadi hari cuti,...yahooo...tiga hari cuti ...bagi orang yang bekerja pada Sabtu macam aku...dapat ler dua hari. Tapi tak pe sebab minggu ini adalah minggu paling gembira sebab ...dapat BONUS. Ini kira paling lama...tapi tak per...mungkin ini lah yang terbaik untuk kami...cukai pun dah bayar....dan aku dah dapat cek daripada LHDN...tu yang aku kagum...sebab ramai yang kata LHDN lambat la..banyak hal la...so far dua tahun ini aku ok jer...tu lah mungkin ada ruang telah dipertingkatkan prestasinya bagi memastikan KPI tercapai. Ok la..sebenarnya banyak aku nak cerita...especially tentang buku yang aku beli...dan menunggu untuk dibaca sahaja tetapi apakan daya mata aku sudah mulai kuyu....aku perlu minta diri sebelum aku menaip benda yang merapu...and thanks for visiting my blog...dan jangan lupa datang lagi ye....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...