Sunday, May 8, 2011

TIRED WEEKEND

Hmmm ingatkan semalam lepas balik keje nak rileks-rileks lepas tuh nak pergi kedai tomyam ... nak makan sedap-sedap ..tapi akhirnya mendapat satu panggilan...nombor tak de dalam sim kad atau memori kad tapi nombor ni aku memang cam...so kena ler angkat call.. arghhh tidakkkkkkkkkkkkk ... aku kena pergi keje balik. Ada emergency ...bagi info kat boss .. dah ler ketua bahagian tempat kecemasan tuh balik kampung...maknanya aku kena la take charge .. Aku sampai ke lokasi pun 15 minit selepas panggilan...jem gilerr...banyak lak kereta yang keluar..

Apa yang berlaku tak yah ler diceritakan. Yang penting semua dah selesai kul 3.30 pagi. Aku sampai kat rumah pun dah nak hampir kul 5. Mandi manda dan tido...sedar jer dengar sore Meow...macam mana lak leh terlepas ni ..arghhh Meow telah menggunakan strategi banduan melepaskan diri...korek lubang sikit demi sikit. Tapi kes Meow...cakar pintu sampai berlubang.. Aku nak bangun pun dah tak larat sebab kedua kaki aku dah kejang sebab mungkin sejuk sangat. Kaki kanan ..kejang kat betis..kaki kiri dekat bahagian buku lali..lagi sakit...sampai kena urut...dah bangun susah nak tido balik....ha ha....sampai sekarang...maknanya aku cuma dapat tido satu jam setengah...arghhh minggu yang memenatkan..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...