Sunday, September 4, 2011

SELAMAT KEMBALI

Wah hari ini, ramai yang akan pulang ke rumah masing-masing setelah seminggu bercuti raya. Dan tentunya jalanraya dan lebuhraya sesak. Malah ada yang mengambil cuti sehingga esok untuk mengelakkan kesesakan. Tetapi selalunya, jika dilhat trend...hari Isnin memang selalu jem...agaknya ramai yang pulang dari kampung terus masuk pejabat. LLMinfotrafik juga melaporkan kesesakan bermula awal pagi..jam 2 pagi di sekitar tol Bentong..fuh..

Disebabkan takut turut terjebak dalam kesesakan jalanraya menyebabkan saya malas nak ke Mid Valley. Dah tentu jalanraya sibuk menerima warganya yang kembali ke KL dan juga yang sibuk beraya sana-sini. Makanya, pagi ini, saya meluangkan masa bersenam di Lake Valley. Dan sungguh tak sangka ..Lake Valley telah lengkap satu pusingan untuk laluan pelawat. Ramai juga yang berjogging hari ini.




Lepas itu, destinasi seterusnya Tesco Kajang...ermmm sampai sana baru tau Tesco dah jadi Tesco Extra. Wah..banyak yang telah berubah. Nak sarapan...satu kedai pun tak buka lagi..awal giler..belum jam 8.30 pagi dah sampai sana. Apa lagi..jalan-jalan sambil menikmati pemandangan baru di Tesco Extra. Al maklum dah lama saya tak ke sana. 

Sampai rumah...apa lagi terpaksa memulakan misi mengemas. Sebelum balik kampung tak sempat nak mengemas. Banyak sungguh kerja hari ini. ..penat...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...