Monday, October 3, 2011

BAIK KE MELUAH PERASAAN DI FB?

FB atau Facebook...memang jadi kegilaan zaman sekarang ni. Dulu orang suka email-email...tapi sekarang FB lagi senang. Memang seronok kan. Masa aku mula masuk FB...macam tak de apa sangat. Al maklumlah..masa tuh belum popular lagi. So, kawan-kawan pun tak ramai yang join. Makanya, aku saje add je orang-orang yang ada dalam FB. Game pun masa tuh tak banyak. Tapi makin lama makin banyak game...ha ha mula-mula aku giler main game Farmtown. Masa tuh, Farmville baru nak hidup..lepas tuh dah ramai kekawan join FB. Dapatler jumpa balik kekawan yang dah lama tak jumpa...kerana FB gak ler kami sempat buat gathering ... FB ni dikenalkan kepada aku oleh Mr N.. tapi sekarang Mr N dah clearkan FB dia termasukler aku dibuang sekali...ahaks.. ye le dah married kan...tak sesuai gitew.

FB makin menular...dan di pejabat pun ramai yang leka dok FB. Sampai ada jabatan atau syarikat memang banned FB nih...tu la memang patut pun... sure semua marah kat ayat aku ni.. Aku pun FB gak tapi tak de ler nak online waktu keja. Cuma waktu rehat tuh ada ler menjengah kejap jer...

Lagi satu ada yang meluah perasaan ..tapi aku bukan kata TAK BOLEH. Tapi kenalah pandai-pandai ...jaga hati orang...kalau pasal keje tuh..jangan ler luah-luah sangat...BOS tengok beb! Silap-silap leh kena BUANG KERJA...hmm 

Apa-apa pun terpulang kepada korang semua. Aku cuma NASIHAT....korang yang buat pilihan...kan..kan...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...