Saturday, October 15, 2011

ERR..MACAM TU JE KER ENDING TAHAJJUD CINTA?

Semalam..aku menonton episod akhir Tahajjud Cinta. Tetapi aku bukan ler peminat tegar cerita ini walaupun aku tahu jalan ceritanya amat baik. Mula-mula dulu memang aku tengok episod permulaan tetapi lepas tu macam malas sebab malas untuk aku merasa sakit hati...memang hebat lakonan Eman Manan sampai aku rasa menyampah menengok wataknya yang menggunakan Islam sebagai topeng. Maka ..aku tak menonton ler pertengahan cerita..tau-tau..Seri nikah ngan Ustaz. Dan semalam nak tengok gak ler balasan kepada Ustaz...tapi errr...hmm nak kata macam tergantung tak juga sebab orang-orang kampung dah jadi saksi melihat Ustaz bersama Suraya... so may be Erma nak kita fikir sendiri apakah hukuman yang dikenakan pada Ustaz Shauki..atau pun akan ada kah Tahajjud Cinta 2 ermmm.. So sebenar apa pengakhiran yang korang jangkakan? Aku ingatkan Seri bangkit dan melawan Ustaz berlandaskan undang-undang...mempertahankan haknya dan juga madu-madunya dibantu dengan kawannya, Citra...apa-apa pun aku memang tabik ler lakonan Neelofa...menggoda habis.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...