Thursday, December 1, 2011

ALANGKAH SERONOKNYA

Alangkah seronoknya kalau hari-hari macam ini. Duduk rumah rileks tenangkan diri dan pinggirkan diri daripada sebahagian beban kerja di pejabat. Ye..sebahagian...sebab aku bercuti ni sebenarnya untuk menyiapkan kerja yang dah lama tertangguh sebab apabila aku di pejabat aku tak dapat nak tumpukan kepada kerja ini. Pendek kata kerja ini memerlukan tumpuan dan suasana yang tidak hiruk-piruk dan tiada arahan kerja yang beri pagi petang nak...aneh kan? Well nak buat macam mana ..dah tugas tetap aku terima dengan hati terbuka...

Minggu lepas juga, aku dah naik pangkat..secara rasminya .. Mak Long. Ha ha dapat anak saudara yang pertama. Sebelum ini pun memang ada anak saudara tetapi semuanya yang jauh..anak sepupu la..anak dua pupu la.. dan kali ini alhamdulillah...anak adik aku. Seronok..hari itu balik kampung terus pergi hospital Temerloh.. hmm nasib baik warna kulit ikut mamanya...mata ikut adik aku...

So hari ini...aku masih belum memulakan kerja yang sepatutnya aku lakukan. Sepatutnya semalam tetapi terpaksa kemas rumah...sebab dah macam tongkang pecah. ..hari ini macam malas gak...help me..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...