Sunday, January 8, 2012

BOLEH KER AKU NAK TULIS NOVEL

Ha ha..tak pernah terlintas dalam fikiran aku. Nak menulis novel? Baca novel pun malas. Dulu masa belajar dan baru kerja, ada la aku berjinak-jinak membaca novel. Ada membuatkan aku mengalirkan air mata...hua hua.. dan ada yang membuat aku rasa hairan...novel apa ntah...asyik setiap perenggan jer ulang ayat yang sama. Adoi..macam ni pun boleh wat novel. Iskhh...

Tu la kan...dari novel ada yang jadi drama..filem..macam Nora Elena ..rasanya dari Kasih Suci...kat TV3 ..Gemersik Kalbu..rupanya memang ada novel tajuk yang sama...dan yang terhangat sekarang ni Ombak Rindu. Memang kalau kena gayanya rezeki..lebat wa cakap lu.

So berbalik kepada boleh ke aku nak tulis novel...hmmm ntah...waktu kerja pun tak tentu hala..ha ha...Entahlah..yang penting percaya akan kebolehan diri... 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...