Monday, January 2, 2012

GOODBYE 2011...HELLO 2012

Salam 1Malaysia...pergh.. Selamat tinggal 2011..tentunya anda mempunyai pelbagai kenangan sepanjang 2011. Termasuk aku...muahaaa.. kenangan paling best .. aku dinaikkan pangkat, berjaya memandu kereta auto, menyampaikan ilmu kepada orang, dapat anak saudara, diberi kesihatan yang baik termasuk keluarga ku, murah  rezeki...paling tak best ...ermmm kena marah dengan boss...muahhaaa... tapi tak pe ..apa yang terjadi ada hikmahnya. Aku bersyukur...dengan apa yang aku miliki dan aku berdoa kepada Allah semoga perjalanan karier aku semakin kukuh dan meningkat, diberi kesihatan yang baik, keluarga yang semakin bahagia, projek rumah untuk keluarga aku berjaya,...hmm may be berjumpa dengan prince charming ..(hensem, berbudi bahasa, pendapatan tetap dan lebih dari aku, dapat menerima aku seadanya ...amboi tingginya permintaan..) dan lagi satu BONUS tahun ini harap lagi banyak ler dari tahun 2011. Amin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...