Wednesday, April 25, 2012

MEETING...CANCEL...SHORT NOTICE

Ha ha..hari ini macam kelam kabut jer hidup aku...meeting pagi dan petang...pada masa yang sama ada juga meeting yang melibatkan aku di tempat yang lain. Abis? Aku bukan ler bakteria yang boleh membahagi dua dalam masa beberapa jam. So, terpaksa korbankan salah satu...dan menghantar wakil yang lain. Itu pun wakil tuh dok sibuk suruh aku pergi..apsal dia tak faham ker...apa yang nak ditakutkan dengan meeting itu...aku tak de pun ..tiada apa yang perlu dirisaukan jika kita tahu kita telah melakukan yang terbaik...

Meeting pagi berjalan dengan lancar...dan quite positive and ada hala tuju. Meeting petang pun berjalan dengan baik...tetapi kena abis awal sebab ada short notice meeting di tempat lain...semua kena hadir. Sedang meeting petang berlangsung...aku telah dimaklumkan meeting yang wakil itu pergi ditunda...wahal...dia orang dah dalam perjalanan...arghhh..errr tak faham? Tak per...tak penting pun..janji meeting yang aku hadiri berjalan dengan baik.. :)

 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...