Sunday, April 22, 2012

WORKING ON SUNDAY

Ha ah...yes..hari ini aku bekerja. Terlalu banyak kerja dan dateline yang kena penuhi bermula hari esok. Pagi Ahad ku bermula dengan beriadah di Lake Valley. Dan tak sangka...selalu satu pusingan jer..but today...aku berjaya membuat dua pusingan. Kenapa? Sebab kali ini aku berjogging sambil mendengar lagu dari Secret Garden. Seolah-olah macam Hyun Bin tengah jogging dengan aku sekali.. jangan marah ek... 

Lepas jogging, beli sarapan dan makan di pejabat. Kemudian terus siapkan minit mesyuarat dan signage location. Ingatkan nak tolong bebudak finalize presentation diaorang..tapi tak siap lagi. Maknanya esok jer la aku buat selepas kursus. 

Jam 1 lebih, aku start merayau ke AEON...then finally tersadai di Thai Odyssey...urut kaki dan bahu. Fuh lepas tu macam ringan jer.. kemudian ke Carrefour .. beli barang...tapi abis masa dok beratur nak bayar. Nape ler tak buka kaunter banyak sikit. Sampai rumah..he he ..layan Secret Garden.. hmm episod 5 & 6 jer.. 

Tapi hari ini...walaupun aku banyak kerja tetapi aku rasa macam happy jer.. rasa tenang..so alhamdulillah..harap berterusan so I can be a cool and positive person .. Amin. Ok lah..sekarang tengah menonton citer Killers...see you all another time.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...