Sunday, June 17, 2012

SKIP BEAT TETAPI SEGA TETAP DI HATI

Salam Ahad semua..ha ha akhirnya Secret Garden yang ditayang di 8TV telahpun tamat...dan seperti biasa..dan yang ke enam kalinya CikHan tetap tersenyum puas. Dan terbaru...jeng..jeng... SKIP BEAT ..cerita Taiwan + Korea..sedang ditayangkan di 8TV setiap Sabtu 6.30 pm. 

Kredit to Google

Minggu depan ni baru nak masuk episod 5. Ceritanya mengisah seorang gadis yang telah bersusah payah menyara BF nyer telah ditinggalkan oleh BFnya setelah popular jadi penyanyi. Dia berazam untuk menjadi artis dan dia juga bertemu dengan pelakon lelaki popular yang mengajarnya untuk menjadi artis terkenal....adakah mereka jatuh cinta? Adakah mereka pernah kenal sebelum dewasa? Itu antara persoalan yang bermain difikiran CikHan...semuanya ada 15 episod...maknanya CikHan perlu bersabar lah...nak tau endingnya. Harap jangan ending tergantung...arghhh tension lak CikHan nanti...atau CikHan tak sabar...nonton kat online atau beli DVD...ha..ha sama-sama kita nantikan. 

Dan heronya, 
Kredit to Google
Choi Si Won...rupanya salah satu anggota Super Junior ha ha...lepas ini jangan mare kalau CikHan jadi peminat Super Junior lak...hensem dowh... dan sebenarnya koleksi drama & filem Hyun Bin masih belum mencukupi tetapi terlalu banyak lah agenda nak beli drama lain.. Lie to Me, My Lady, Skip Beat....hu hu...bonus...bonus...bila nak masuk ni....dan alamak..CikHan dah alami KDrama fever lah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...