Sunday, January 27, 2013

FLOWER BOY NEXT DOOR

Ok..sebenarnya dari semalam lagi tak sabar-sabar nak cerita pasal Flower Boy Next Door. Tapi sebab semalam khusyuk menonton daripada ep 1 sampai 6. 
cr to owner
Flower Boy Next Door sekarang sedang ditayangkan di Korea..so maknanya..every week selain menunggu Yawang ...CikHan menunggu juga Flower Boy. Macam mana boleh terlintas menonton FBND...sebabnya bermula daripada Yoon Si Yoon. Dalam Flower Boy Next Door nih, dia jadi Enrique..yang mempunyai karakter happy go lucky tetapi pada masa yang sama dia menyimpan rasa sedih dalam hati. Ye la..first love dia jatuh cinta dengan abang dia...dan dia nih pun sibuk lah nak jadi Cupid. Bersebelahan apartment abang dia, ada sorang girl tinggal. Girl ni namanya Dok Mi..kerja editor dan asyik kurungkan diri dalam rumah. Keluar pun bila ada yang penting jer...lagi satu rutin dia ..suka mengintai abang si Enrique nih...ha ha...aktiviti sekodengnya terganggu apabila Enrique datang dari Spain dan tinggal dengan abangnya dan Enrique terperasan yang Dok Mi dok mengintai...cute sangat-sangat bila Enrique pakai topi panda...
cr to owner
so sesapa yang nak menonton boleh la..menonton online di Drama Crazy atau Daily Motion...sebab nak tunggu tayang kat Malaysia nih entah bila kan...tak sabar nak menonton ep seterusnya..sebab Enrique dah macam terminat dengan Dok Mi...tapi dia tahu jiran Dok Mi, Ji Ruk pun suka Dok Mi...dan ... hmm kena sabarlah tunggu episod seterusnya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...