Monday, February 18, 2013

MY MASTERPIECE-KOLEKSI GAMBAR

Ok seperti yang dijanjikan semalam, CikHan nak postkan gambar-gambar yang diambil semasa sesi photography outing di Taman Tasik Datuk Keramat. Bangga sebab semua dalam mode manual...ISO disetkan pada 200, aperture diubahsuai dengan shutter speed serta focal length...dan CikHan juga belajar teknik panning photography...so enjoy...

Ambil gambar orang ambil gambar

Refleksologi

Corak

Jangan tinggal daku

Bunga

Seribu langkah

Kembar

Jangan ambil padang kami

Aku pasrah dalam dakapanmu

Jangan ambil gambar aku

Ke mana kita

Mari ke bangku itu

Haluan

Tunggu saya

Bunga raya & quote FBND

Semalu

Biru kuning kehidupan

Segan kami

Apa yang dimenungkan duhai Tuan Puteri

Aku...bunga purple itu

Jom pulang Papa Mama

Akak ni ambil gambar kami lagi

Aku, Kau & Lampu

Batu

Menanti

Bukan pinta ku

Papa..tunggu

Cari rezeki

Tanda cinta?

Purple or pink?

Abang Motor (panning photo)

Awek motor

Aku BMW
Sang kuning
:) rasa best sangat bila kita belajar apa yang kita minat..wah lepas ni nampaknya kena selalu buat photography outing supaya apa yang kita belajar tak lupa...nak jadi photographer ni kena berani...CikHan..you can do it...FIGHTING...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...