Friday, December 10, 2010

DAH LAMA

Wah dah lama aku tak mengemaskini a.k.a update blog aku ini. Sibuk sangat dan semakin malas nak menghadap laptop, lebih-lebih lagi aku kini sedang dilanda kesengauan akibat selsema dan batuk. Ubat? Huh..aku ni dah masuk dua hari demam. Setakat bertahan dengan panadol soluble dan ubat batuk cap Ibu & Anak. Kononnya, hari ini aku nak pergi ke klinik memandangkan waktu rehat yang agak panjang. Sampai jerk...

Pembantu klinik: Kak...saya tanya doktor dulu. Sebab skang solat Jumaat awal.
Aku : Hmm ... (sambil mengisi borang pendaftaran)
Pembantu klinik: Doktor dah nak keluar
Aku: Tak de doktor pompuan ke? (senyum sinis)
Pembantu klinik: Tak de. Akak datang pukul 2 la...
Aku: Tak pe la...akak datang petang je la (dalam hati: Ingat aku leh suka hati mak bapak aku ke nak keluar jer dari opis)

Aku pun terus drive ke Carefour ...baik aku pi makan....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...