Wednesday, November 23, 2011

PERCUTIAN SINGKAT KE PORT DICKSON

Petang Jumaat, aku terima sms daripada sahabat. "Jom pi PD esok". Aku terus membalas tanpa fikir panjang "Ok tapi book hotel dulu, kalau tak ada yang tido kat tepi pantai". Disebabkan hari Sabtu aku masih bekerja, maka kami bertolak dalam jam 2 petang. Sampai PD dalam jam 4 petang. Singgah di R&R Seremban..makan-makan. 

Hotel budget jer...so tak de le view pantai. Tingkap pun tak de...nasib baik cuma untuk tido jer. Petang tuh juga kita orang ke Teluk Kemang...Pantai Negeri...dan malam diakhiri makan ikan bakar. Memang aku rasa rileks..tak yah nak fikir kerja yang berlambak...dengar ombak jer dah rasa best...aku pun apa lagi..bawa kamera DLSR dan kompak sekali...so layanzzz


























No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...