Sunday, April 1, 2012

SESUATU YANG TELAH LAMA AKU TINGGALKAN

Perasan tak badge yang terletak sebelah kiri itewww? Ha ha..itu la sesuatu yang telah lama aku tinggalkan. Selepas bulan Ramadhan tahun lepas, aku berjaya mengurangkan sehingga 5 kg daripada berat aku...kemudian sekarang dah naik balik..dan selepas menonton Secret Garden...melihat kehenseman Hyun Bin dan kecantikan Ha Ji Won...so aku dapat conclusion..jika aku hendakkan pasangan yang hensem, kacak..so aku kenalah ramping dan cantik...ha ha..terukkan alasan itu... takde la sampai tahap itu... aku sekarang tetiba ada kesedaran...demi kesihatan badan dan umur pun dah nak meningkat. Maka,kenalah jaga kesihatan....bermula dengan mengawal pengambilan makanan, bersenam dan minum air masak banyak-banyak...

Untuk menambahkan lagi semangat aku...aku kena lah tampal gambar Ha Ji Won....supaya fikiran separa sedar aku dapat membantu aku dalam menjayakan misi ini..pergh...macam saintis lak...ok la..doa kan CikHan ni berjaya ye dalam misi ini..Amin

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...