Tuesday, August 10, 2010

IKLAN DI TANDAS?


Aku tak tahu la..sama ada aku ketinggalan atau memang perkara baru di Malaysia. Maaflah jika sebenarnya aku yang ketinggalan...sebab aku pun bukan bekerja di bidang iklan. Semalam selepas aku selesai mengurangkan stress (huh bukan apa tau..aku cuma buat foot massage jerr), aku pun pi la ke tandas di sebuah kompleks membeli-belah kegemaran aku.. wuish..tutup jer pintu...ada satu ruang iklan. Hmm .. bagi aku ini sesuatu yang baru. Betapa kreatif dan inovatifnyer... tapi yang ini cuma ditampal pada pintu tandas sahaja. So, nanti sambil anda menunaikan hajat..hmm boleh la...baca iklan di hadapan anda. Dan, tak mustahil juga satu hari nanti mangkuk tandas pun ada iklan...sure warna-warni... i like ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...