Friday, January 7, 2011

LAVENDER MORNING YANG HILANG

Tentu korang pening memikirkan ape bendanye Lavender Morning... atau hanya aku sahaja yang berfikir sorang-sorang. Oh...tak mungkin aku berfikir apakah bendanya Lavender Morning sebab aku tahu apa itu Lavender Morning. Tadaaaaaa....

Lavender Morning adalah tajuk buku cerita hasil nukilan Jude Deveraux yang aku beli di MPH Mid Valley beberapa bulan lalu. Aku baca ...dan baca...dan akhirnya berhenti sebab buku itu telah hilang daripada pandangan mata yang comel ini. Puas aku cari..bawah katil, dalam laci, rak buku tapi tak jumpa. Akhirnya beberapa hari yang lalu aku jumpe balik...rupenyer bawah sofa daaa...hmm nampak sangat aku dah berbulan-bulan tak menyapu di bawah sofa...wah lepas ni boleh sambung balik...dan kena recall balik kisah-kisah yang aku dah baca dulu...selamat membacaaa.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...