Tuesday, January 17, 2012

ADUHAI..MAKIN TERUK

Salam semua...wuih..lama giler aku nak meloloskan diri masuk internet nih..sejak post aku yang sebelum ni..Streamyx aku nih makin teruk...lama gak la tak leh log in. Sampai kontraktor Telekom datang la .. senang jer cakap modem aku rosak..tukar modem lain (fuh nasib baik ada modem spare masa aku dapat percuma beli notebook) ..pun tak leh...cuba la diaorang sambung kat soket telefon pun tak leh gak..cakap gak kata modem aku rosak..aku dah naik angin...aku balas ler balik..agak-agak ler takkan sampai dua-dua rosak...masalahnya kalau rosak takkan aku dapat kejap masuk kejap tak...(he he saje jer..geram sangat). Lastly, budak technician tu kata..tak per la nanti saya tengok port line kat luar...hmmm ..aku dah malas...ye kan ajer ler..tuh ler tunggu punya tunggu baru jam 5 petang ini boleh masuk..tapi tak tahu la berapa lama leh bertahan ni. ..tapi yang pentingnya..MODEM AKU TAK ROSAK PUN. Aku dah nekad nak beli portable broadband (of course ler provider yang lain).. tapi kawan aku suruh aku catatkan masa yang servis streamyx tak OK ..macam buat logbook..dan catatkan nombor report TM bagi..lepas tuh komplen kat MCMC atau SKMM (Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia)..ok gak...tapi aku tak pasti macam mana nak laporkannya...nanti aku siasat dulu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...